Нашла давно в Интернете, поэтому не приписываю себе авторство. Но может пригодиться каждому учителю иностранного по оцениванию учебных достижений по предмету.
Той факт, що в 11-річній школі іноземна мова пропонується для вивчення з
1-го класу, є визнанням соціального інтересу до вивчення іноземних мов. Але
багато батьків не володіють іноземною та не мають нагоди допомогти своїм дітям
з цим предметом.
Укладачами посібника зібрано практичні рекомендації батькам, запропоновано
цікаві прийоми щодо навчання дітей англійської вдома. Рекомендації також можуть
використовувати вчителі іноземної мови під час батьківських зборів, а вправи та прийоми на навчальних заняттях у
першому класі.
Загальновідомо, що вірші збагачують усне мовлення учнів
готовими мовними взірцями. Учні можуть часто використовувати рядки з вірша для
опису картин в діалогах, монологах або самостійних висловлюваннях за темою. Робота
з віршами, римуваннями значною мірою збагачує знання англійської мови, розширює
світогляд учнів, робить їх спостережливими, допитливими і сприяє більш
активному спілкуванню.
У посібнику наведено етапи роботи з віршами, приказками,
а також зібрано англомовні вірші, які стануть у нагоді вчителям.
Матеріали посібника розкривають проблеми, із якими
стикаються вчителі під час оволодіння навичками читання молодших школярів.
Цікаві прийоми навчання, рекомендації, а також
фрагменти уроків з основних тем програми стануть у нагоді вчителям
іноземної мови та зроблять процес навчання цікавим.
Для вчителів
англійської мови, батьків, керівників ПНМК і тих, хто прагне професійного
самовдосконалення.
Особливості запровадження нового Держстандарту в освітній галузі «Мова і література» «Іноземні мови» Каліта В. В., методист Харцизького методичного кабінету та Кузнецова Т.О.,вчитель
ангійської мови Харцизької ЗОШ №4