Познайомилася з чудовим сервісом Glogster.com в якому є
розділ edu.glogster. Дуже багато можливостей для навчання, спільної роботи і
т.і.
Глог, glog (поєднання слів Графічний + БЛОГ, graphical
blogs) - це мультімедійна веб-сторінка або мультимедійний постер, на яких
можуть бути представлені тексти, фото, відео, звукові файли, графіка, посилання
та ін. Їх можна надсилати на інші ресурси, які беруть html-коди.
Майя Кім у своєму блозі «Міжнародна блогопанорама» пише:
«Цілі Глогів можуть бути різні - від любовно-пасивно-хвилюючих до
глобально-серйозних навчально-навчальних проектів.
У Вікіпедії написано, що слово Глог з'явилося в 2007 у Празі
(Чехія) .
Люди, які використовують Glog, іменуються глогерами "glogger".
Кількість Глогерів і Глогів зростає з кожним днем, Глогерів
зараз 8 млн., а Глогів близько 10,4 млн. з 200 країн світу.
GLOGSTER - це сервіс Веб 2.0, який дозволяє створювати
онлайн-плакати, тобто Glogs. Сервіс дуже легко освоїти, хоча він англомовний.
На відміну від блогів, Глоги публікують тільки на двох
сайтах: Glogster (для особистого користування) і Glogster EDU (для навчальних
цілей).
Спеціально створена версія для освіти дозволяє вчителю
організувати роботу з цілим класом.
Особливості:
1. Англійська інтерфейс, але українська мова підтримується.
2. Потрібна реєстрація.
3. Завантаження: аудіо, відео, картинки
4. Можливість публікувати роботи на блог або сайт.
5. Розділ edu.glogster призначений для спільної роботи учнів
(платна версія).
За даними англомовної Вікіпедії, Освітнім Глогстером
користуються більш ніж 600 000 вчителів з різних країн. В Україні поки що цей
проект новий і не отримав широкого розповсюдження.
Що ж таке "Інтерактивний плакат"? B першу чергу,
це електронний освітній засіб надання інформації, здатний активно і
різноманітно реагувати на управляючі дії користувача. В інтерактивному плакаті використовуються
різні інтерактивні елементи: посилання, кнопки переходу, області введення даних
та інші, які забезпечують можливість взаємодії користувача і змісту плаката.
Інтерактивний плакат, на відміну від презентації,
характеризується можливістю нелінійного його використання та його
інтерактивністю - здатністю реагувати на дії користувача. Навчальний
інтерактивний плакат може відповідати певній темі, що вивчається, не тільки
розкриваючи її досить повно, але і, можливо, дозволяючи в якійсь мірі перевіряти
її засвоєння, відповідати віковим особливостям учнів і гігієнічним вимогам,
мати просту і зручну навігацію.
Головна функція інтерактивного плаката - забезпечити високий
рівень наочності, причому інформація пред'являється не відразу, а розкривається
відповідно до дій користувача, що, крім усього іншого, ще й дозволяє варіювати
глибину занурення в тему.
Створювати інтерактивні плакати можна в різних середовищах:
від Power Point до спеціально створених для цього онлайн-сервісів.
Використовувати ж інтерактивний плакат можна, маючи вже всього лише комп'ютер,
ну а далі можливі варіанти: один комп'ютер в класі, один учень - один
комп'ютер, комп'ютер + проектор, комп'ютер + інтерактивна дошка, вихід в
інтернет ...