Понедельник, 23.12.2024, 01:03

Приветствую Вас Гость | RSS
СТУДИЯ
творческих учителей иностранного языка
Главная | | Регистрация | Вход
Навигатор

Категории
Горячая новость [154] Городские мероприятия [91] Мои статьи [65]

Мини-опрос
Давайте познакомимся. Вы...
Всего ответов: 645

Наша кнопка
Студия творческих учителей иностранного языка

Переводчик

В блокнот


Полезные порталы
Главная » 2013 » Сентябрь » 12 » «Нові стандарти – нова школа»
15:54
«Нові стандарти – нова школа»

З метою підвищення якості викладання другої іноземної мови у Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за підтримки видавничого дому «Методика - Паблішинг» в ДоноблІППО пройшов дводенний семінар «Нові стандарти – нова школа» за участі автора шкільних підручників німецької мови Н.П.БасайСемінар було присвячено проблемі активізації пізнавальної активності учнів у процесі вивчення другої іноземної мови, а саме, німецької мови, яку обрали як другу іноземну більше 16 тисяч учнів області. «Нові освітні стандарти вимагають нових підручників, структурованих відповідно до основної задачі навчання іноземної мови – комунікації на рівні спілкування»- наголосила Надія Пилипівна БасайСімдесят чотири вчителі німецької мови,  які працюють у загальноосвітніх школах, ознайомились із новим навчально-методичним комплексом «Parallelen» (німецька як друга іноземна мова з 5 класу, перший рік навчання). Комплекс складається з підручнику, робочого зашиту, зошиту для тестів, книги для вчителя з календарно-тематичним плануванням, посібника з країнознавства та портфоліо особистих досягнень учня. Всі компоненти мають аудіо - та відео підтримку (диски), інтерактивний CD-ROM. НМК орієнтовано на європейські рівні володіння іноземної мовою: на кінець навчання в основній школі учні досягнуть рівні А2 відповідно до загальноєвропейських рекомендацій. На особливу увагу заслуговують комунікативні завдання з великою кількістю вправ різних типів, в  першу чергу,  проблемно-пошукового спрямування. Інтегроване тренування вмінь візуалізує зміст навчання, можливість само оцінювання підвищує мотивацію до самоосвіти. По закінченні семінару вчителі обговорили перспективи плюрилінгвального навчання та проблеми дидактичного та методичного супроводу вивчення другої іноземної мови.

Категория: Горячая новость | Просмотров: 691 | Добавил: Tutor | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Наше время
Летопись Студии

Форма входа

Chat Box
200

Посетители
>

Календарик
А за окном
КаленДАРь - праздник на каждый день
Поиск


Kalita VV